Marie Curie Road-show – Mobilisering for fremtiden

Marie Curie Actions LOGOMarie Curie-mobiliseringen (road-showet) er nå klart for lansering og vår plan er å nå ut til så mange som vi kan i løpet av mobiliseringsperioden.

Planen er å besøke alle fakultetene og muligens noen enkeltgrupper og sentre. Dette betyr at vi vil være avhengig av fakultetets- og instituttets rådgivere for å ordne og koble oss med de ulike gruppene.

Målgruppen er IKKE administratorer, men forskere, forskergrupper/gruppeledere, prosjektledere, sentre/senterledere, unge forskere og institutt/instituttledere osv.

I tillegg er det lagt ut informasjon på Ansattsidene/Forskerstøtte

Vi ønsker å starte besøksrunden fra uke 10, og håper å avslutte innen uke 17.

Vi vil trenge hjelp til å identifisere grupper som vi bør møte og snakke med. Vi trenger ca en time for å få frem den nødvendige infoen og impact’en – Vi er derfor avhengig av å bli invitert til gruppemøter, fagmøter, forum osv

Målet er:

• Identifisere potensielle grupper som kan være kandidater for ITN søknader
  • Identifisere grupper eller forskere som kan trenge post-docs
  • Individuelle unge forskere som er interessert i å reise ut for å utvide sin CV
  • Enkeltforskere som er interessert i å ha postdoc osv
  • Og identifisere de møter/møteplasser der det er viktig at vi er til stede i prosessen videre.

Møteplan:

• Uke 10 – HF/MatNat
  • Uke 11- Jus/MOF
  • Uke 14 – SV/Psyk
  • Uke 15 – Uke 17 – Åpen (for grupper, enkeltforskere, osv)

Dersom der er spørsmål om denne saken, kan man henvende seg til
Emmanuel Babatunde (55 58 38 65) eller Jeanette Helgesen (55 58 21 26)

Emmanuel og Jeanette