Invitasjon til “The 4th Norwegian Microbiology Meeting” (NoMi-16)

NOMIVi har gleden av å invitere alle masterstudenter, PhD studenter og post-docs til “The 4th Norwegian Microbiology Meeting” (NoMi-16) som i år arrangeres ved Quality Hotel & Resort in Sarpsborg den 13-15 april 2016.

NoMi er en tverrfaglig konferanse med mål om
å samle norske juniorforskere innen mikrobiologi. Hensikten med møtet er å bygge en felles plattform for masterstudenter, PhD studenter og post-docs i Norge for å fremme utveksling av ideer og erfaringer på tvers av disipliner. NoMi er en konferanse arrangert av juniorforskere for juniorforskere og er dermed unik i sitt fokus på forskere tidlig i sin karriere.

Fristen for påmelding er den 15. Mars, og de første 50 deltagerne vil få en redusert konferansepris for overnatting og måltider. Møtet har ingen registeringsavgift.

For informasjon om midlertidig program og deltagerpriser vennligst se linkene og nettsiden.

For registering av abstrakt vennligst fyll ut vedlagt word dokument og returner til:
Julia Isabel Tandberg: j.i.tandberg@farmasi.uio.no
Sarah Finke: sarah.finke@farmasi.uio.no

For påmelding og betaling til NoMi-16 følg linken under:

Ta gjerne kontakt med oss skulle du ha noen spørsmål, vi håper på å se deg på “The 4th Norwegian Microbiology Meeting” i april!

Med vennlig hilsen,
NoMi-16 organiseringskomiteen