Påminnelse: CCBIO and OCC R&D Network:

Cancer biomarkers and targeted therapy, 15th October 2015, Aud 4, BBBlogo
Kjære CCBIO medlemmer og samarbeidspartnere,

Vi har gleden av å invitere deg til CCBIO og Oslo Cancer Cluster (OCC) FoU Nettverksmøte på kreftbiomarkører og målrettet terapi 15 oktober 2015, 13 til 18.00 i Auditorium 4 i BB-Bygget.
Vi ber dem som ønsker å delta om å registrere seg via linken nedenfor så snart som mulig og innen 8 oktober.

Til dette møtet vil deltakere fra alle OCCs medlemsinstitusjoner og selskaper bli invitert, og det vil være mulig for yngre forskere å presentere postere under den kombinerte nettverkssamlingen og tapasmiddagen på slutten av møtet.

Vi har også klart å sikre et foredrag fra Dr. Matthew Krebs, Institute of Cancer Sciences, University of Manchester. Han vil presentere sin forskning på “Målrettet behandling i lungekreft”.

Vi håper at så mange av CCBIOs medlemmer og samarbeidspartnere som mulig vil delta under hele møtet, og at mange av de yngre forskerne vil presentere postere under tapasmiddagen. For detaljer om program og påmelding til møtet og nettverkssamlingen med tapas og postere, se lenkene nedenfor:

Program.
Registrering innen 8 oktober.

Dette er et åpent møte, så kan du gjerne spre invitasjonen!

På vegne av CCBIO og OCC,

Vennlig hilsen,

Geir Olav Løken
Administrativ leder