Informasjonsmøte om organisasjonsutviklingsprosjekt

Formålet med organisasjonsutviklingsprosjektet ved UiB er å utvikle de sentraladministrative tjenestene slik at de best mulig støtter opp om universitetets oppgaver innen forskning, utdanning og formidling.

Alle ansatte inviteres med dette til informasjonsmøte om de første rapportene fra arbeidsgruppene i organisasjonsutviklingsprosjektet.

Møtet finner sted i Egget på Studentsenteret, mandag 26.januar klokken 13.00 – 16.00.

I møtet vil lederne for de seks første delprosjektene presentere arbeidsgruppenes anbefalinger og det blir anledning til å stille spørsmål. Et mer detaljert program bli lagt ut på prosjektets nettsider før møtet.

Vi serverer en enkel lunsj ved inngangen til auditoriet. Av den grunn ber vi om at ansatte som ønsker å delta registrerer sin påmelding innen 22. januar.

Benytt følgende lenke for påmelding.

Informasjon om prosjektet og om arbeidsgruppenes rapporter finnes på prosjektets nettsider