Daglige arkiver: 26. juni 2014

Kurs i biblioteket høsten 2014

Biblioteket tilbyr kurs i litteratursøking og referansehåndtering. Kursene er for ansatte og studenter ved Universitetet i Bergen og Haukeland universitetssykehus. Kursene er gratis.

Høsten 2014 tilbys det kurs i:

–          PubMed & EMBASE

–          Litteratursøking innen kunnskapsbasert praksis

–          EndNote – nybegynnerkurs og oppfriskingskurs

Klikk her for fullstendig kursprogram med datoer og påmelding

Hvis det er ønskelig med andre typer seminarer avdelingen eller kurs på avdelingen kan biblioteket kontaktes.  Klikk her for mer informasjon

Nettverksarbeid på lab-bygget 14. august

Torsdag 14. august vil nettet i labygget være nede i perioder mellom kl. 06:00 og 8:00 pga. av utskifting og oppgradering av nettverks-switcher.

Arbeidet starter med 1-2-3 etg forløpende fra kl 06:00, deretter 4-5-6 etg og tilslutt blir det et nytt brudd for en av de 4 switchene som betjener 7-8-9 etg for å sette på plass rett del.

Sistnevnte vil treffe de samme systemene som fikk det lengste bruddet siste gangen. Alt arbeid vil være avsluttet til kl 08:00.