Alumnusdagene 9. og 10. mai

Per BakkeJeg vil benytte denne spalten til å slå et slag for alumnusdagene.  Hva er alumni?  Ordet alumni er latin, og betyr tidligere elever ved en skole. Alumnusvirksomhet innebærer å knytte bånd mellom tidligere studenter og deres universitet.

Universitetet i Bergen inviterer for første gang til alumnusdager fredag 9. og lørdag 10. mai. Det blir en innholdsrik helg med faglig påfyll, gjensynsglede og sosiale aktiviteter på Det medisinsk-odontologiske fakultet og på hele universitetet.
Alle som studerer, har studert eller er ansatt ved UiB regnes som UiB alumner.

UiB Alumni er en møteplass for alumner, fagmiljøer og studenter som har tilknytning til Universitetet i Bergen. Alumnusportalen UiB Alumni er verktøyet som brukes for å formidle informasjon og kontakt. Registrer deg som UiB alumn her.

Tilslutt vil jeg benytte anledningen til å ønske alle en riktig God Påske og håpe at folk lader batteriene!

Per