OSKE12: Takk for denne gang!

Den praktiske stasjonseksamen OSKE12 for legestudentene på siste semester ble avholdt nå på onsdag 8.juni 2022. BB-bygget var fult av spente studenter, frivillige pasienter, eksaminatorer og administrative. Denne gang var første OSKE12 etter pandemien med felles lunsj i vrimle, noe som var etterlengtet.

Vi vil takke alle som tok seg tid i en travel hverdag og gjorde dette til en vellykket eksamen. Vi hadde ikke klart det uten dere. I skrivende stund sitter eksamenskomiteen og vurderer endelig resultat for studentene. Alt i alt gikk det veldig bra, og vi har snart med leger og kolleger klar for et spennende yrkesliv.

Sniker inn litt reklame for neste OSKE12 – 7.desember. Håper så mange som mulig har anledning til å være med på dette også 😊

Felleslunsj i vrimle – foto: Øyvind Byrkjedal-Bendiksen

Pulje med lettet studenter, ferdig med deres siste eksamen i MED12. Foto: Øyvind Byrkjedal-Bendiksen