Pedagogisk påfyll for fakultetsansatte – minikurs ved Enhet for læring høsten 2019

Det er økende krav til utdanningskompetanse i universitetssektoren. Fra 1.9.2019 høynes kravene til pedagogisk basiskompetanse ved ansettelse i vitenskapelig stilling. Det medisinske fakultet har med sin Enhet for læring (EFL) etablert et fagmiljø for medisinsk- og helsefaglig pedagogikk.

Et av tilbudene fra EFL er åpne månedlige seminarer kalt «Pedagogisk påfyll». Alle møtene finner sted i Fakultetsstyrerommet, 4.etg., Armauer Hansens hus. Tidspunktene og temaene finner du her.

Første møte er mandag 26/8. kl 08:15, med direkte overføring fra AMEE-konferansen i Wien. Tema er «Medical Work and Learning in Transition». Obs: påmelding for å få frokost!

Deltakelse på disse møtene vil kunne inngå i din fremtidige pedagogiske mappe, som universitetspedagogisk skolering.