NORBIS | Årlig nasjonal konferanse | 8.–10. november

NORBIS ønsker å invitere alle som har interesse for bioinformatikk, biostatistikk og/eller systembiologi, til å delta på deres tredje nasjonale konferanse, som skal foregå på Sommarøy Arctic Hotel utenfor Tromsø 8.–10. november.

Konferansen tilbyr inspirerende forelesninger og studentforedrag, muligheten til å møte nåværende og fremtidige samarbeidspartnere, og ikke minst sjansen til å se nordlyset og den fantastiske arktiske naturen.

Konferansen er åpen for alle, og vil dekke reise- og overnattingskostnader for doktorgradsstudenter. Postdoktorer og erfarne masterstudenter kan også søke om støtte.

Veiledere og andre forskere oppfordres til å delta for å bidra i diskusjoner, inspirere studentene, øke sine veilederferdigheter og utvide sitt nasjonale nettverk.

Informasjon og registrering.

Påmeldingsfrist: 1. oktober.