Dags at kåre årets beste posters og orale presentasjoner holdt av unge forskere på K1/K2!

Alle som har presentert resultater på konferanser I 2016 oppfordres å melde seg på det tradisjonsrike arrangementet “Årets forsknings-presentasjoner” i regi av Forskerskolen i klinisk medisin.

Det er veldig enkelt – du melder deg på gjennom å sende inn en poster/abstrakt som du allerede har bidratt med på en konferanse i 2016. Påmeldingsfrist er 18 desember. Siste uken i Januar (23-27/1) blir alle posters på display for publikum i hovedentreen i Sentralblokka. Onsdagen holdes en formell poster-sesjon. På torsdagen holdes det orale presentasjoner for ett utvalg av bidragene. Se poster her.

De beste presentasjonene belønnes med 5000 kr!

Grip sjansen! Dette er en viktig mulighet for forskningsgruppene å vise frem sin forskning og ge våre unge forskerne visibilitet på sykehuset og for publikum!

Hvem kan stille? Alle unge forskere i PhD-programmet, forskerlinjen, masterstudenter og postdocs. For informasjon og påmelding:

forskningspresentasjoner.forskerskolen@uib.no

www.facebook.com/groups/forskerskolen