HMS hjørnet – Medarbeidersamtaler

Medarbeidersamtale-2_fullAlle medarbeidere skal tilbys en årlig medarbeidersamtale. Dette betyr at det ikke skilles mellom faste og midlertidig, vitenskapelige eller teknisk-administrative ansatte. I praksis er det leder med personalansvar som har ansvar for å innkalle til medarbeidersamtale: Instituttleder, avdelingsleder, forskningsgruppeleder eller seksjonsleder.

Hos K2 har instituttleder delegert ansvaret for medarbeidersamtalen til forskningsgruppeleder (FGL). FGL er ansvarlig for å tilby medarbeidersamtale til alle ansatte ved UIB i sin gruppe. Administrasjonen ved K2 vil sende ut lister over hvem som er i de forskjellige forskningsgruppene, og be om tilbakemelding om hvem som har fått tilbud om og gjennomført medarbeidersamtale fra FGL.

Vennligst merk at tilbud om og gjennomføring av medarbeidersamtale er en del av HMS-rapporteringen for 2016 som K2 skal sende til Sentraladministrasjonen.

Informasjon om forberedelser, gjennomføring og oppfølging finnes i personalhåndboken

Ta kontakt med administrasjonssjef om du har spørsmål til gjennomføringen.