Erasmus+ møter

Alle som er interesserte i at det blir opprettet Erasmusavtaler med partneruniversitet i USA og Canada (region 13/1) eller Australia, New Zealand, Japan, Hong Kong, Korea, Singapore, Taiwan og Brunei (region 13/2), inviteres til å være med på møte fredag 19. desember kl. 9:30 i seminarrom E på Studentsenteret. Alle som er interesserte i at det blir opprettet Erasmusavtaler med partneruniversitet i Region6 DCI Asia (Afghanistan, Bangladesh, Bhutan, Cambodia, China, DPR Korea, India, Indonesia, Laos, Malaysia, Maldives, Mongolia, Myanmar, Nepal, Pakistan, Philippines, Sri Lanka, Thailand and Vietnam) inviteres til å være med på møte fredag 19. desember kl. 13:00-14:30. Møterom 7060 Nygårdsgt. 5.

Erasmus-plus_logo

Institutt eller fakultet som er interessert i Erasmusavtaler med disse landene, men som ikke har mulighet til å komme på møtet, kan melde tilbake til  Kristin Sogedal